Search results

  1. RJ Mingo

    Favorite Eastern Shore Restaurant?

    I'm gonna have to go with Popeyes in Cambridge nothin better then some fried chicken ;)
  2. RJ Mingo

    Let's Talk Snow Geese

    True dat
  3. RJ Mingo

    Let's Talk Snow Geese

    If you jumpshoot in md your just lookin for an *** whoopin
  4. RJ Mingo

    Let's Talk Snow Geese

    I've got a question for all you PA boys why do y'all always jumpshoot the snows I guess its just different from MD but, from what I'm seeing these birds seem a like they pattern a little more then the snows in MD that is if a bunch of guys don't roll uo and ground pound em I really feel like PA...
  5. RJ Mingo

    Um.... So *** is a .....

    Mines negative ha
  6. RJ Mingo

    Season Reflections

    If everyone shoots their lanes it's not a problem as long as you hunt with a good group of guys it doesn't matter once again no valid point made
  7. RJ Mingo

    Season Reflections

    I honestly don't understand the whole ten gun thing snow goose hunting isn't the point of the season to shoot as many as possibly if your on a good feed why not let em eat
  8. RJ Mingo

    Season Reflections

    what can you say sitka + xtra tuffs = limits haha btw scotty u don't need ten guns to kill fifty snows lol
  9. RJ Mingo

    Season Reflections

    You mean Carson didn't take you to roll around in the mud
  10. RJ Mingo

    So sad . . .

    Numbers wore clear off the cotton top band old bird can’t imagine everything he’s seen
  11. RJ Mingo

    So sad . . .

    Uh oh
  12. RJ Mingo

    So sad . . .

  13. RJ Mingo

    So sad . . .

  14. RJ Mingo

    So sad . . .

    That gaddies gonna look real nice on my wall
  15. RJ Mingo

    Snows

    seen a few halfway decent feeds today seems like its almost time to start chasin em
  16. RJ Mingo

    Snows

    heard of someone putting up 201 yesterday not sure how true that is anyone seeing any numbers?
  17. RJ Mingo

    Deale Island Duck Massacre

    These ducks move and change patterns and adapt to modern pressure just because they are not at deal does not mean they are not in maryland just gotta know where to find em :):)
  18. RJ Mingo

    Deale Island Duck Massacre

    seems like someone just got their *** whooped in the mud anyways good luck to ya

Top